Wycieczka do Zakopanego
czwartek, 31 maja 2012 10:04

Dnia 24 maja 2012 r. uczniowie klasy 6B, wraz z wychowawczynią panią Danutą Skurnóg i panią Sławomirą Bezpalko pojechali na 2- dniową wycieczkę do Zakopanego. Po przyjeździe ma miejsce zaraz poszliśmy pieszo na Gubałówkę. Mieliśmy pecha, ,,złapała nas” burza z gradem. Po ulewie, spacerkiem udaliśmy się do miejscowości Ząb. Tam nocowaliśmy. Nasz kierowca wyjechał po nas busem. Pojechaliśmy pod pomnik Jana Pawła II, do kościoła św. Anny i na cmentarz w Zębie. Po zwiedzaniu udaliśmy się do naszej kwatery. Po rozpakowaniu się, zjedliśmy pyszny obiad. W godzinach wieczornych było grillowanie i zabawy. W nocy była zabaw, dziewczyny i chłopcy bawili się super!!! Drugiego dnia 25 maja po nieprzespanej nocy spakowaliśmy się i zjedliśmy śniadanie. Po wymeldowaniu się pojechaliśmy na Krzeptówki do Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej. Potem spacerowaliśmy uliczkami Zakopanego i podziwialiśmy ładne, stare wille. W centrum zwiedziliśmy kościół i cmentarz na Pęksowym Brzyzku. Po dokładnym zwiedzaniu nekropolii poszliśmy na Krupówki do Muzeum Tatrzańskiego. Były tam zwierzęta oraz roślinność Tatr. Na Krupówkach zjedliśmy pyszną pizzę, a potem udaliśmy się pod skocznię. To niestety była ostatnia atrakcja, bo musieliśmy już wracać.:(

Dziękujemy pani Danucie Skurnóg za zorganizowanie takiej super wycieczki i za towarzystwo, a pani Sławomirze Bezpalko za humor i ciekawe opowieści ...

i zapraszamy do naszej galerii zdjęć.